Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

PRISMA Win ERP

Το κορυφαίο αυτό λογισμικό μηχανογράφησης έχει δημιουργηθεί εξ’ αρχής σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και αξιοποιώντας πλήρως τους επιχειρησιακούς πόρους, καλύπτει συνολικά τις μηχανογραφικές ανάγκες της επιχείρησης.


Το PRISMA Win ERP, εκμεταλλευόμενο την αιχμή της τεχνολογίας, αποτελεί βασικό στοιχείο διαφοροποίησης της επιχείρησης, προσφέροντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζεται, σε μια εποχή όπου απαιτείται η αξιοποίηση της πληροφορίας στο μέγιστο. Παράλληλα, προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησης σε κάθε διαδικασία, έτσι ώστε οι φυσικοί της πόροι να αξιοποιούνται και να χρησιμοποιούνται με τον οικονομικότερο τρόπο.
Xειρίζεται άψογα τον υψηλό όγκο δεδομένων των επιχειρήσεων με πλήρη ορατότητα και έλεγχο σε κάθε τομέα της. Εξασφαλίζει την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, προσφέροντας ευελιξία και ταχύτητα. Είναι επεκτάσιμο και κυρίως προσφέρει μία συνολική θεώρηση της επιχείρησης, αξιοποιώντας την πληροφόρηση που λαμβάνεται αυτόματα από τα τμήματά της.
Συμβάλλει στο να ληφθούν οι αποφάσεις που πρέπει, τη χρονική στιγμή που πρέπει, σε μία βάση πλήρους ενημέρωσης, και με την πληροφορία να είναι διαθέσιμη σε αληθινό χρόνο.

Όλα όσα θέλετε..

Ένα πανίσχυρο λογισμικό που ανταποκρίνεται και στις πιο απαιτητικές επιχειρήσεις

Εμπορική Διαχείριση (5 χειριστών) 
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Διαχείριση Αξιογράφων
  • Διαχείριση Πωλήσεων
  • Διαχείριση Αγορών
  • Διαχείριση Παραγγελιών
  • Διαχείριση Πωλητών
  • Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά
  • Διαχείριση Απεριόριστων Υποκαταστημάτων
 PRISMA Win Live Παραγγελίες – Εισπράξεις – Απογραφές

Παραγγελίες, Εισπράξεις και Απογραφές εκτελούνται με μεγάλη ευκολία και ακρίβεια, αφού η εφαρμογή προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό εργονομίας και πλούσιας πληροφόρησης! Ο χειριστής μπορεί να επαληθεύσει και να πιστοποιήσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του πελάτη και να καταχωρήσει παραγγελίες με ασφάλεια, με δυνατότητα άμεσης αποστολής στο back office ανά παραγγελία ή μαζικά στο τέλος της ημέρας. Μπορεί να εκτελέσει αναζήτηση των ειδών με αναγνώστη barcode, να επιλέξει πολλαπλά είδη σε κάθε παραγγελία, να ορίσει έκπτωση ανά είδος ή συνολικά, να εκτυπώσει την παραγγελία ή να την κοινοποιήσει μέσω e-mail. Η διαχείριση είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android 4.0.3 και πάνω.

 

Λογιστική Διαχείριση (5 χειριστών)
  • Γενική Λογιστική
  • Διαχείριση Παγίων με αυτόματες αποσβέσεις
  • Διαχείριση Εντύπων
  • Intrastat
  • Γέφυρα σύνδεσης Οικονομικής & Εμπορικής Διαχείρισης
 PRISMA Win BI Viewer & Designer

Η εφαρμογή αντλεί και επεξεργάζεται δεδομένα από τις εφαρμογές PRISMA Win (Εμπορική Διαχείριση, Λογιστική Διαχείριση, Point Of Sale) και παρέχει πλούσια σε πληροφορίες στατιστικά (Διαγράμματα, Συγκεντρωτικούς Πίνακες/Pivot, Κάρτες Δεδομένων, Μετρητές, Χάρτες ή Λίστες) σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή σας επιτρέπει να δημιουργήσετε δικά σας διαγράμματα, πίνακες κ.α. και να ορίσετε εσείς τις πληροφορίες που επιθυμείτε να λαμβάνετε και μάλιστα χωρίς περιορισμούς στον αριθμό των αποτελεσμάτων.

 

...και επιπλέον τα module

 

✔️ Ειδικές Συμφωνίες

✔️ Αντίστοιχα είδη & εφαρμογές 

✔️ Serial Numbers 

✔️ Διαχείριση Barcodes 

✔️ Παραγωγή - Κοστολόγηση  

✔️ Διαχείριση Παρτίδων 

✔️ Συναλλαγές Εξωτερικού 

✔️ File Manager 

✔️ Loyalty Card 

✔️ Διαχείριση διαστάσεων 

✔️ Διαχείριση εγγυοδοσίας

✔️ Σύνδεση με ΕΛΤΑ Courier 

✔️ Σύνδεση με Γενική Ταχυδρομική 

✔️ Διαχείριση έργων-κέντρα κόστους 

✔️ Σύνδεση με τα ταμειακά συστήματα (φορολογικός εκτυπωτής)

 

 

Διαχείριση συναλλασσομένων

Εύχρηστη και έξυπνη Διαχείριση Πελατών και Προμηθευτών, με καταχώρηση όλων των στοιχείων και άψογη παρακολούθηση όλων των συναλλαγών!

  • Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Πελατών / Προμηθευτών από την Α.Α.Δ.Ε.
  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία
  • Ορισμός εκπτώσεων στους Πελάτες / Προμηθευτές βάσει της συνολικής καθαρής αξίας του παραστατικού
  • Στατιστικές Πληροφορίες
  • Ετικετογράφος
  • Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
  • Αναζητήσεις Πελατών / Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
  • Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

 

 

 

 

 

 

Διαχείριση αποθήκης

Πλήρης παρακολούθηση των αποθηκευτικών χώρων κάθε επιχείρησης και των προϊόντων της από τη στιγμή της εισαγωγής τους στην αποθήκη, μέχρι τη στιγμή της εξαγωγής.

Με ιστορικό και δεδομένα πάντα διαθέσιμα, σε πραγματικό χρόνο, με την αυτοματοποίηση όλων των διαδικασιών της αποθήκης, με ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία όλων των

εμπλεκόμενων, όλο το δίκτυο εργασιών που αποφορά τα είδη σας τρέχει απρόσκοπτα και με επιτυχία.

  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
  • Στατιστικές Πληροφορίες
  • Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Διαχείριση Χαρακτηριστικών
  • Διαχείριση Εικόνας
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά είδος
  • Διαχείριση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων
  • Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
  • Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
  • Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
  • Μαζικές ανατιμήσεις ειδών
  • Συγκεντρωτικό δελτίο αποστολής και Συγκεντρωτικό δελτίο επιστροφής

 

 

Αγορές

Εύκολη διαχείριση όλων των σταδίων της αγοράς από την προσφορά, την παραγγελία και την παραλαβή των ειδών,

έως την καταχώρηση του Δελτίου Αποστολής και του Τιμολογίου.

 

✔️  Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ολικού ή μερικού μετασχηματισμού των παραγγελιών διατηρώντας πάντα τις αρχικές παραγγελίες.

Επιπλέον, διαχειρίζεται τις οριζόμενες επιβαρύνσεις ποσοστιαία και νομισματικά που λειτουργούν προσθετικά ή αφαιρετικά στην καθαρή

ή στη μικτή αξία (π.χ. κρατήσεις δημοσίου, έξοδα μεταφοράς κ.α.)

 

✔️  Διαχείριση Κοστολογίου, έτσι ώστε παράλληλα με την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό αυτόματα να καταχωρούνται τα είδη και

στην οθόνη Κοστολόγιο με επιπλέον τα στοιχεία: Τιμή Κόστους, Ποσοστό Χονδρικής, Τιμή Χονδρικής, Ποσοστό Λιανικής και Τιμή Λιανικής

με Φ.Π.Α. και με επιπλέον δυνατότητα Ενημέρωσης τιμής λιανικής από παραστατικά αγορών πριν την έκπτωση.

 

 

 

 

Πωλήσεις

Η εφαρμογή προσφέρει ένα έξυπνο κύκλωμα παρακολούθησης όλων των εμπορικών συναλλαγών από την παραγγελία έως και την Τιμολόγηση και κάνει τις καθημερινές πωλήσεις μια εύκολη και ευχάριστη υπόθεση προσφέροντάς ευελιξία και ασφάλεια δεδομένων.

  • Ολικός ή μερικός μετασχηματισμός των παραστατικών με δυνατότητα επιλογής ποσοτήτων ειδών, σε άλλα ανωτέρου σταδίου.
  • Ομαδική Τιμολόγηση με δυνατότητα ορισμού αυτόματης ομαδοποίησης ομοίων ειδών (Group) με ίδια τιμή.
  • Εισαγωγή ειδών στα παραστατικά με αυτόματη αλλαγή γραμμής.
  • Χρήση αναγνώστη barcode για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.
  • Διαθέσιμες πληροφορίες όπως χαμηλό απόθεμα είδους, πλαφόν, συνολικός τζίρος και κατώτατη τιμή πώλησης κατά την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό, με δυνατότητα ταυτόχρονης παραγγελίας σε προμηθευτή, όπου αυτό απαιτείται.
  • Αυτόματος υπολογισμός ειδικού φόρου για κάθε είδος (π.χ. φόρος οινοπνεύματος, ανακύκλωσης, δημοτικός κ.α.).
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Αποστολή παραστατικών με e-mail με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου για την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Η αποστολή και λήψη παραστατικών ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, μειώνει αισθητά τη χρήση αναλώσιμων εκτύπωσης και χαρτιού, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικότερου ελέγχου των παραστατικών και της συμφωνίας μεταξύ τους.

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παραγγελίες πελατών-προμηθευτών

Δυνατότητα πρόβλεψης επάρκειας αποθήκης, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να παραγγείλει ασφαλή ποσότητα την κατάλληλη στιγμή!

 

 

 

✔️  Ομαδικές, μερικές ή ολικές εκτελέσεις παραγγελιών για συγκεκριμένη περίοδο σε ένα παραστατικό.

✔️  Δέσμευση ποσοτήτων και αποδέσμευση, είτε αυτόματα μετά από μία ορισμένη ημερομηνία, είτε με την ακύρωση της παραγγελίας με εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος.

 

 

 

 

 

 

 

Κάντε Περισσότερα

 

 Διαχείριση Πωλητών

Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.

  • Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό,
  • Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών για συγκεκριμένους πωλητές
  • Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.).

 

 

 Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά

Συγκρίσεις περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την εικόνα της επιχείρησης

και την πορεία της στο χρόνο που δίνουν τη δυνατότητα για την έγκαιρη λήψη των απαραίτητων

μέτρων για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!

 

 Απεριόριστα υποκαταστήματα

Η εφαρμογή διαχειρίζεται ταυτόχρονα απεριόριστες εταιρείες,

χρήσεις και αποθηκευτικούς χώρους, δίνοντας, έτσι, τη δυνατότητα

προβολής και σύγκρισης στατιστικών στοιχείων.

 

Εργαλεία Εφαρμογής

 

  • Διαχείριση Παραμετρικών Πεδίων με δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών και υπολογιζόμενων πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατ’ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις.
  • Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel....) Προσφέρει στην εφαρμογή δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών - Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία.
  • PRISMA Win® Lite CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - παραγγελίες - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - παραγγελίες – αξιόγραφα - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
  • Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf
    Επιπλέον, τα  PDF που παράγονται στις κινήσεις, είναι τύπου searchable ή native, ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση, αναζήτηση και ταξινόμηση βάσει του περιεχομένου τους, ώστε να υποστηρίζονται οι υπηρεσίες EDI.
  • Υπηρεσία online support
    με επισκέψεις στο PC του Πελάτη για γρήγορη και άμεση λύση στις απαιτήσεις του (Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να βρίσκεται σε συμβόλαιο συντήρησης).